tiistai 19. heinäkuuta 2011

tsädäm!

Hellouu! :) Löysin taas mol.fi:n sivuilta yhen aika kiinnostavan työpaikkailmotuksen, nyt tosissaan mietiskelen että pitäiskö soittaa sinne..plussaa siinä paikassa ois se, että se ois Petosella, eli säästäisin bussikorttikuluissa ja voisin kävellä/pyöräillä. Mutta, ehkä kuitenkin soitan sinne ja tiedustelen lisää. Mitenköhän uskallan soittaa, ku en ees uskalla soittaa terveyskeskukseen? :DD Mulla on jostain tullu hirvee kammo soittaa vähän tollasiin "tärkeämpiin/virallisempiin" paikkoihin, kääk. Yleensä tsemppaan itteäni puol tuntia, kirjotan tyyliin puheen ja kävelen ympyrää toiset puol tuntia ennenku uskallan soittaa, oon aika säälittävä :'D
Asiasta kolmanteen, hyvä etten eilen oksentanu suoraan koneen päälle, sain selville että yks tuttu oottaa lasta..ja henkilö on -95 syntyny? Voe vohveli..mulle tuli tosi huono olo ja hyvä etten ollu tippa linssis. Eikä tippa johtunu ilosta, päinvastoin..
Joukon äiti soitti mulle Joukon sotilasavustusjutusta..ku ollaan ihmetelty että mikä siinä päätöksen teossa kestää niin kauan, ni Kela ilmoitti että niitten pitää saada mun asumistukihakemus käsiteltyä ennenku ne tekee päätöksen tosta Joukon jutusta..nyt vaan toivon että oon hoitanu kaikki jutut etten kuse elämää nyt ihan huolella..huoh.
Eilen olin reipas tyttö ja kävin kaupassa, palautin Makuuniin Sinkkuelämää -boksin ja kävin kirjastossa.
Noinkin hehkeissä vaatteissa liikenteessä, t-paita on Penniltä ja "farkku"legginssit GT:sta ja kellokoru Glitteristä (ehdoton lemppari!)

Lainatut, ton kirjan kuin melkein kokonaan eilen illalla, Viivi ja Wagner -albumi oli turha lainaus, en älynny lukea takakantta (Toi on siis värillinen versio Terassilla tarkenee -albumista, joka mulla on/joka on luettu jo sataan kertaan). Yllätyin, että löysin Simpsoneita, oikeanpuolimmaisen katoin eilen tylsyyksissäni. Taian käyä tänään uudestaan kirjastossa lainaamassa Sinkkuelämää -kirjan (mikäli löytyy) ja tossa lähikirppikselläkin ois kiva käydä. Ei oo nimittäin kivaa kököttää sisällä koko aikaa.
Mulla on kauhee visiointi päällä perjantai-illan varalle, kun Jouko tulee lomille. Yritän keksiä jotain kivaa ruokaa, ja leipoakin vois. Torstaina siivoan tän kämpän lattiasta kattoon >:) hihih. Kyllästyin eilen kattomaan mun kamalan näköisiä kynsiä, joten TADAA! Leikkasin ne ihan lyhkäsiks ja lakkasin hienosti.
Tein myös ruokaa, broilerikastiketta ja riisiä, namskis!
Maito on ehkä parasta maailmassa! <3 Ja piimä...harmi että mun piimällä oli eilen viiminen käyttöpäivä, taian ostaa lisää, namnam. Mun eilinen iltapala koostu kahesta lasillisesta piimää ja isosta kulhollisesta jugurttia, tuli kyl jotenki sellanen täysinäinen olo..:D
Tässä vois pikkuhiljaa laittautua ihmismäisemmän näköiseksi ja suunnitella lisää sitä kirjasto-kirppari-reissua..:)
kivaa päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!