perjantai 15. heinäkuuta 2011

I'm coming home, tell the world I'm coming home.

Heipodei! Otsikko puhuu asiaa, pääsen ens yöksi omaan sänkyyn nukkumaan <3 Elikkäs Kuopio kutsuu, mul on jo koti-ikävä. Vaikka tiiän että siellä on pidemmän päälle tosi tylsää, mut haluun jo pois Kotkasta. Keskiviikko ei tosiaan ollu ihan mun päivä, "pientä" verenpaineen nousua oli ilmassa..Kerättiin Marin kanssa meiän mansikkamaalta loput mansikat, keräämiseen meni sellanen tunti ja perkaamiseen käytin arvokkaat kaksi tuntia mun elämästä..
n. 10 litraa mansikoita, saisko olla? :D Vihaan noita otuksia..
Keskiviikkona siis perkasin apinanraivolla mansikoita täysin vittuuntuneena kaikkiin. Illalla sitten menin hakemaan Maria Kinopalatsilta, ja siinä vähän auttelin siivoamaan Potterin jälkeisiä sotkuja (kunnon porsaita ollu siel, roskat voi heittää roskikseen, niitä poppareita ei tarvi kylvää lattialle ja limut voi kaataa mielummin kurkusta alas kuin lattialle..). Kiitokseksi siivousavusta Mari halus tarjota mulle tuplajuustoaterian, mut hyi kauhee mikä olo siitä tuli :D Tunnen kyl heti jos syön mahani täyteen sellasta roskaa, hyh.

Reino käytti pöytää tyynynä :)
Torstaina heräsin sitten tavalliseen tapaani aikasin käyttämään koiria ulkona. Pesin aamupäivällä kaks koneellista pyykkiä ja kävin kaupassa Marin kanssa, tein lasagnettea, nam nam! :P

Okei, maistui paremmalta kuin näyttää :D Sitten mulla alko olemaan jo kiire kaupunkiin, koska olin sopinut treffit yhen kaverin kanssa Toriterassilla.
Terassilta lähin sitte Koivulaan moikkaamaan Iitua, hengailin pari tuntia lenttiskentällä Koivulan poikien ja Iitun kanssa.





Autolla ajetaan varovarovasti...




Koivulasta hurautin kotiin käyttämään koiria lenkillä ja jatkoin Karhulaan moikkamaan Kristaa, Aleksia ja Lilaa :) Katseltiin elokuva "The wedding singer", puol kahentoista maissa hain Marin töistä ja jääkaapissa odotti iltani pelastaja, Tazza minttukaakao <3


Semmottista, kohta pitää ruokkia koirat ja kissa ja lähteä lenkille. Sitten vielä pakata mun sata laukkua (miks oon ostanu uusia vaatteita..?) ja siivoilla ennenku Joukon porukat hakee minut. Nokka kohti uusia haasteita!
Kirjoittelen viimeistään sunnuntaina Kajaanin reissusta, tsau! (:
ps. mulla ja J:lla oli eilen vuosipäivä :) Onneksi nähdään huomenna.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!