keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

ja taas meni muutama uus työhakemus..

Ehkä kohta rupee tulemaan yhteydenottoja, melkein kaikissa paikoissa on vielä se hakuaika menossa.
Olin ahkera tänään! Toivuttuani siitä aamusesta fiaskosta pompin suihkuun ja laittauduin valmiiksi. Eka kävin kaupassa ja toin kauppatavarat kotiin ja jatkoin matkaa Postiin, joka sijaitsee n. kilsan päässä meiltä. Matkalla kaks hyvin omituisen näköistä heeboa pysäytti mut, siis ihan hyvin pukeutuneita ja siistinoloisia, aattelin että ehkä ne haluaa kysyä neuvoa johonki paikkaan tai jotain mutta...ne oliki jotain Jeesusihmisiä..."Uskotko Jumalaan?" "öö..en." Oisittepa nähny niitten säälivät katseet, hyvä etten kieriny maassa naurusta. Sanoin niille että mulla on kiire kauppaan, joten lykkäsivät mulle jonku iki-ihanan paperinpalan käteen. Taittelin sen muina naisina pieneen ryttyyn ja nakkasin lähimpään roskikseen. Postiin oli asiaa sen takia kun ilmeisesti edellisen asukkaan Dna-laskut sun muut paskat jaetaan meille. Aika jännä silleen, kun meidän ovessa lukee ihan selvästi meidän sukunimet eikä ROSSI.
Kirpparille jatkui matka seuraavaksi, olin siellä aika kauan ja valitsin vaatteita, mutta koska unohin käyä automaatilta nostamassa rahaa, mulla oli vain 5€ mukana..nämä kaks kullanmurua lähtivät sitten mukaan:

Yhteensä 4€! Tämän näkösissä vaatteissa olin liikenteessä:

Pääsin kirppikseltä ulos, ni oli kaks lanssia ja poliisiauto siinä risteyksessä, siinä oli käyny joku moottoripyöräonnettomuus..Kipitin kirjaston kautta kotiin tekemään italianpataa, nam!

Nyt alan kattelemaan 16 and pregnanttia Mtv:ltä, heipodei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!