torstai 21. heinäkuuta 2011

jaahas!

Taitaa sittenki olla tänään siivouspäivä, eilen ku katoin säätietoja näytti että tänään satais MUTTA äsken ku katoin uudestaan niin tänään ei pitäis sataa vaan huomenna..koitakkaa nyt päättää :D Eihän se sade siivousta haittaa, mut ikävä tuulettaa mattoja sateessa. Pakko valittaa vähän lisää, meiän parvekkeelle on pesiytyny kolme sellasta ällöttävää ötökkää, yhh apua en uskalla mennä sinne xD Ne vaan hengailee kaiteella, ja on ihan paikallaan, yäk yäk yäk.
Eilen illalla söin pitkästä aikaa sipsejä valkosipulidipillä, nam! Oon ihan hullu ton valkosipulin kanssa :D Otan menetetyt valkosipulittomat vuodet takasin oikein urakalla..meillä kotona ei oo koskaa käytetty valkosipulia ruoassa, koska iskä on allerginen. Lempparit on valkosipulidippi (pakollinen aina, kun syön sipsejä) ja Pirkan valkosipulimajoneesi <3 Pesisin varmaan hampaatkin sillä jos hammastahnaa ei ois keksitty :DD hohoho.
Syömisestä tuliki mieleen..oon tosi ylpeä siitä että syön nykyään aamupalan joka aamu. Kuulostaa hölmöltä, mutta pitkän aikaa mun aamupalat koostu tyyliin lasillisesta appelsiinimehua ja kahvista. Nyt teen kiltisti kaksi voileipää aamuisin ja syön ne, välillä pakolla. Ja oon kokkaillu täällä ruokaa VAIN itselleni, mikä oli aikasemmin tosi vaikeeta. Ei siis laiskuutta, vaan jotain tyhmää oman pääni sisällä. Joskus mulla on ihan kauhee nälkä, mutta en vain syö. Tällä viikolla oon parantanu tapojani :) Syömisestä on koko pienen ikäni ajan vähän vinoiltu, muistan aina jouluaatot joulupöydän ääressä, "Tini, älä syö yhtään enempää, tai lihot" ja kauheaa naurua perään. Minkäs minä sille voin, että syön joskus vähän? Kysymys ei siis todellakaan ole siitä, että pelkään lihomista tai yms. Tuli mieleen Voiton ristiäisissä yks juttu..Meillä oli hirveät kattaukset ruokaa ja kattelin kuola valuen pöytiin ja sanoin siinä vitsillä että oon paastonnu Kuopiossa, koska tiesin että ristiäisissä on kamalasti ruokaa ja yritän mahuttaa itteni täyteen. Sitten kuului ärsyttävän ihmisen ärsyttävästä suusta ärsyttävä kommentti: "Ai, sä oot ollu ihan laihiksella?" ARGH! En kai miä nyt laihduta, herranen aika, tällanen pien alipainonen rimpula??!!?? On mulla nyt sentään aivot päässä, vähiten miä mitään laihista tarvin..päinvastoin, mun pitäis syyä ku joku syöttäporsas. Syön aamupalan n. klo 11, päivällisen joskus klo 16-17 ja illalla ehkä omenan tai kulhollisen jugurttia. Harvemmin enää napostelen mitään herkkuja (vaikka se valkosipulidippi onkin mun heikkous..), karkkia ostan ehkä pari kertaa kuussa. Joskus nuorempana söin ihan kauheasti herkkuja, mutta en lihonut. Arvatkaapa miksi? Koska oon liikkuva ihminen! Bussipysäkille piti kävellä kouluaamuisin puoltoista kilsaa, ja tietty pysäkiltä kotiin sama juttu. Oon aika tykänny kävellä, se on se mun juttu ollu aina.
Tällanen paasaus tällä kertaa, pitää alottaa siivousurakka..voisko joku tulla häätämään ne ötökät pois meiän partsilta?? :D
palaillaan!
ps. pakko kuitenki käyä tänään ostamassa uusin Cosmo ja heittäytyä sohvalle, jos se ois sitten se mun palkinto siivouksesta ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!