keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

you want love or you want fame?

Heippulis moikkelis!

Puolessa välissä viikkoa mennään, huh! Ja haaste jatkuu:

Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään

Aamupalani näytti tältä, oikeestaan samalta joka aamu :D


Lounaan "nautin" koululla, jotain jauheliha-pasta-mössöä, joka oli kylmää mutta muuten hyvää. Perussalaattia hunajamelonilla ja paprikalla, pari viipaletta leipää ja lasi maitoa.

Viiden aikaan söin omatekemää broileri-ananaskastiketta ja riisiä + lasi maitoa, naa-am!


Siinäpä oli mun syömiset :D

Mulla ois alkanu tunnit tänään jo kaheksalta, mutta menin yheksältä Paulalle lastenhoitoavuksi, koska Paulan sisko toi kolme muksuaan siks aikaa hoitoon että pääsee käymään hammaslääkärissä. Varsin valloittava oli melkein 5 kuukautta vanha Joakim-poika, oiii! Mentiin Paulan kanssa koululle vasta yhentoista jälkeen, ihanille EA-tunneille! Nyt on sekin suoritettu ja kortti tulossa :P



Ois ehkä voinu rajata jotain ylimääräistä pois näistä kuvista :DD

Paula tuli käymään mun luona koulun jälkeen, ajatuksena oli kattoa elokuva Veijarit, koska se jäi meiltä viime perjantaina kesken. Eihän siitä tälläkään kertaa tullut mitään, juteltiin niinkin mielenkiintoisista asioista kuin huvipuistoista ja lopulta jätettiin leffa pyörimään itekseen ja siirryttiin koneen ääreen kattomaan youtubesta vuoristoratavideoita :D



Laskin illalla myös matikkaa, Jouko tosin autto kivasti ku soitin sille ja itkin huonoo matikkapäätäni (=toisin sanoen se laski tehtävät mun puolesta)


Nyt unille, öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!