keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

pohdintaa

Heiijj!

Aika jännä, eilen mulla oli hyvä päivä, tänään vähä huonompi. Tai siis koulussa oli kivaa, mutta ku kotiin pääsin. Iski nimittäin niin paha ulkonäkökriisi, kuulostan ihan pinnalliselta mutta näin on asiat. Itsesäälissä rypemisen ohella voin todeta, että

a) rumuuspäivät on kenkkuja
b) mulla on vihreät gfaffiti kynnet, huh...
c) opettajilla on koulutuspäivä perjantaina -> ei koulua -> huomenna on siis hyvä syy rällättä, rillata ja riehua (vaikka alkoholin vaikutuksen alaisena)!!!

Mutta, haastettahan mun täyty tulla jatkamaan eikä avautumaan hölmöistä ajatuksistani!

Päivä 11 – Sisarukseni

Mulla on kaksi nuorempaa "koko"sisarusta, veli ja sisko ja ollaan kaikki kolme synnytty tyylikkäästi vuoden välein, minä vuonna 1991, Mikko 1992 ja Ida 1993. On varmaan ollut aika huisketta meidän kanssa :D Sitten mulla on pikkuvelipuoli Kasper, joka täyttää tänä vuonna 8vee :) Mulle sisarukset on maailman rakkaimpia, ja harmittaa ettei enää nähdä kovin usein.
Carita ja Sami on mun sisaruspuolia isän puolelta, heitä näen erittäin harvoin. Mutta ihania ovat <3
Tavallaan Juho ja Mari ovat myös mun sisaruksia. Juho on mun sijaisvanhempien poika ja Mari sijaisäitini lapsenlapsi. Ollaan kuitenkin kasvettu yhdessä Marin, Juhon, Idan ja Mikon kanssa, joten sukuahan me ollaan, enemmän tai vähemmän :D

Ootte rakkaita <3

Ihanaa, vihdoin lumisade lakkas ja aurinkokin paistaa! Joo kyllä aivan, täällä kylmässä pohjoisessa on satanut lunta lähes taukoamatta eilisestä lähtien. Parin viikon päästä on jo toukokuu, hmm...? Vappusuunnitelmatkin on vielä ihan auki, juhlisinko Kotkassa vai Kuopiossa, siinäpä vasta pulma.

Nyt syön jotain, kauhee nälkä! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!