tiistai 3. huhtikuuta 2012

you blocked me on Facebook, and now you are going to die

Heippa hei!

Otsikko tulee kappaleesta "Internet Friends", jos joku ei vielä kyseistä biisiä ole kuullut! :P Sitä ja monia muita kappaleita on tullut tänään popiteltua bussissa.

Tänään alkoi taas koulu parin kuukauden tauon jälkeen (menin tyylikkäästi vain reilu puoli tuntia myöhässä :D). Ihan hyvä fiilis vaikka masennuin melkein heti alkuun venäjän tunneilla (koska en voi ymmärtää miks joku kieli voi olla niin hankala mulle) ja seuraavilla tunneilla sama opettaja muuntautui matskan opettajaksi..jepjep :D Eli oikeestaan kellään ei tainnut olla mitään hajua siitä, että meillä alkaa matska, ja aiheena kurssissa on jotain niinkin mielenkiintoista kuin prosenttilaskuja, kannattavuuslaskentaa yms...palautin tyytyväisenä lähes tyhjän lähtötestipaperin :D En vain voi ymmärtää matikkaa, ja en oo koskaan ymmärtänykkään! Joten en tule koskaan ymmärtämään, harmi vaan että kokeesta pitää olla 40% oikein jotta läpäsee kurssin, ehehhee...

No ei mitään hätää, eksyin koulun jälkeen Anttilaan, hups...


Ostin uuen tabletin pesukoneen päälle, ihanan värinen ja hintaaki oli vain n. 5€. Oon päättäny uudistaa kylppärin värimaailmaa ja hankkia eri ruskean sävyjä luonnonvalkoisen kaveriksi, miltäs kuulostaa?



XZ:n 2 in 1 öljyhoitoshampoo, n. 3€. Oon pari kertaa käyttäny tota aikasemmin kylässä ollessani, ja päätin ostaa nyt sen itellenikin. Oon laiska käyttämään hoitoainetta, joten hyvä että kaikki hoituu kerralla! Ja onhan tää merkki hinta-laatusuhteeltaan myös tosi hyvä :)

Top Ten -osasto vois määrätä mulle porttikiellon, en koskaan lähde sieltä maksamatta jostain...


24:sen kolmas tuotantokausi (10€) ja Fast and Furious 5 (7€), mahtavia molemmat!

Nyt takaisin sohvalle, oon ihan koukussa Jack Baueriin ;)

1 kommentti:

  1. Miä voin opettaa sulle venäjää ;) Hieno tabletti ;D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!