sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

sweet dreams are made of this

Päivä 15 – Unelmani

Mua harmittaa ettei mulla oikein oo mitään "oikeaa" unelmaa, esim. jotain unelma-ammattia. En vieläkään tiedä mitä haluan tehdä "isona". Onneksi mulla on kuitenkin aikaa jatkaa etsimistä, ens vuonna valmistun matkailupalvelujen tuottajaksi ja täytyy taas hakea yhteishaussa johonkin kouluun. Mun pinnalliset unelmat keskittyy suurimmaksi osaksi rahaan. Mun mielestä onkin väärin ajatella, että raha ei tuo onnea. Toisaalta tää tarkoittaa varmaankin, että jos ei ole mitään muuta elämässään kuin raha. Mutta koska mulla on kaikki suht hyvin elämässä, on ystäviä, Jouko, koulu ja ihana perhe, raha vois olla aika hyvä plussa ;) Haaveilen vaatteista, kengistä, laukuista, sisustusjutuista, matkailusta, meikeistä, chihuahua-pennusta, tatuoinnista ja eräästä lävistyksestä...perus nainen siis!










Tahtooo!


Ääää, meinasin pillahtaa itkuun ku näin tän söpöliinin! <3


Tällasia unelmia...tällä hetkellä voin vain vakuuttaa itelleni että aina saa unelmoida. Päätin vähentää tupakanpolttoa, laskeskelin että jos onnistun viikossa vähentämään puoleen, voisin joka viikko ostaa vaikka uuden paidan! Onhan sekin jotain?

Kivaa sunnuntaita! :)

7 kommenttia:

  1. ää, haluun noihin kolmen ekan kuvan paikkaan just nyyyt! 8) ja ton hauvan haluun kans.. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiköhän lähetä Anna! :D Tosin se raha ois kiva näin alkuun....

      Poista
  2. Minkälaisesta lävistyksestä haaveilet? :)

    VastaaPoista
  3. Tragus-lävistys ois kiva, mutta oon liian nössö etten uskalla ottaa sitä :D Ja nappikuulokkeiden käyttökin hankaloituis...mutta ehkä vielä joskus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ovat kyllä kivoja :) Keräät pari vuotta rohkeutta, ni jos sitten! ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi!