sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

vastahan miä olin lomalla...?

Hyvää sunnuntaita kaikki! :)

Pääsiäislomaa viettelen yksikseni kotona, vaikka tavallaan nautinkin tästä yksinäisyydestä.

Torstaina Paula tuli tähän mun luokse alottelmaan, juotiin ja juteltiin ennekuin lähdettiin keskustaan. Amarillossa oltiin tunnin verran ja jatkettiin Apteekkariin, hyvä ilta! Perjantaina oltiin lupauduttu lapsenlikoiksi, ja sekin meni hyvin. Jimi on maailman kiltein neljävuotias, pelattiin Wiitä ja katseltiin leffoja. Kuvia mulla ei oo kummastakaan päivästä, kamera ollu hiljaiselolla nyt...

Kopsasin Kristalta haastetehtävän, ihan vaan siksi että mulla ois edes jotain kirjotettevaa tänne joka päivä :D Ainakin pyrin kirjottamaan joka päivä, totuus voi olla toinen...

Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki

Esittele itsesi


Tini, 21v. Olen tällanen ikuinen pohdiskelija, jolla on liikaa ajatuksia. Luonteeltani olen kiltti, huumorintajuinen, iloinen, rehellinen, kaksimielinen, fiksu (en siis todellakaan mikään kirjaviisas, mutta muuten), helposti suuttuva ja joissain asioissa mahdoton kontrollifriikki. Olen mahdottoman tyytyväinen elämääni, ja hienoin päätökseni oli muuttaa Kotkasta Kuopioon, en ole katunut hetkeäkään. Täällä musta on tullut avoimempi, sosiaalisempi ja rohkeampi, mistä lie johtuu :D


En osaa kertoa itestäni enempää, ehkä tää nyt riittää :D

Voisin aikani kuluks katella vähän noita koulujuttuja, jotka on rästissä...tai sitten en.
Nauttikaa auringosta ja hyvää pääsiäistä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!