maanantai 9. huhtikuuta 2012

For one more chance to hold you close

Moiii!

Haaste jatkuu...

Päivä 2 - Eka rakkaus

Mulla on ollut monia, monia ihastuksia (joita ehkä silloin oon luullut rakkaudeksi) ennen ku tapasin Joukon. Nuorempana herkästi uskoi, että tää ihastus on nyt sitä "suurta rakkautta", mutta uskon ettei kukaan parin viikon seurustelun jälkeen tunne rakastuneensa.
Miä ja Jouko tavattiin lukiossa ekan kerran. Jouko oli käynyt kaupungissa yläasteen, joten koska muutkin "kaupunkilaiset", sekin siirtyi keskustan lukioon. Ite kävin yläasteen Karhulassa (josta on matkaa keskustaan n. 10km). Mun lisäks muutama muu yläaste tuttu päätti lähteä keskustan lukioon, suurin osa jäi Karhulan lukioon. Oon aina miettiny, kuinka hyvän päätöksen tein vaikka silloin pelotti lähteä yksin lukioon, josta en tunne ennalta ketään. Jos oisin jäänyt Karhulaan, en ehkä koskaan ois tavannut Kristaa, josta tuli mulle äärettömän läheinen ystävä, Perttua tai Joukoa, jonka kanssa aloin myöhemmin seurustelemaan.

"Noh, kumpa löysi kumman?". Jouko löysi minut. Jouko kiinnostui musta melkein heti kun ekan kerran tavattiin lukion ykkösellä. Mulla oli samaan aikaan jotain juttua erään toisen kanssa, joten olin tilanteesta aika hämmentynyt. Toisin sanoen en ollut kovinkaan kiinnostunut Joukosta paitsi kaverina, mutta se vain sitkeästi jatkoi yrittämistä. Tästä oon sille enemmän kuin kiitollinen, hän osoitti olevan mun kanssa enemmän kuin tosissaan.

Kesällä 2008 vietin paljon aikaa Pertun kanssa, joka yritti tolkuttaa mulle että Jouko on musta tosi kiinnostunut ja halus meidät yhteen. Pertulla ja Joukolla tais olla jotain keskinäisiä suunnitelmiakin, koska eräänä päivänä kun olin menossa Pertulle yöksi, se ilmoitti että on pyytänyt Joukonkin yöksi. Panikoin aluksi, koska en edelleenkään ollut kokonaan irti edellisestä suhteesta (suhde oli oikeastaan sellanen, että miä yritin mutta se toinen ei välittänyt enää).

Mulla on tästä päivästä aivan mahtavat muistot. Menin Pertulle ja päätettiin että nukutaan teltassa Pertun pihassa kolmistaan. Jouko tuli ja porukalla juteltiin, hypittiin trampoliinilla ja kaikkea mahdollista. Viimein mentiin telttaan ajatuksena käydä nukkumaan, ja en tiedä mikä päähänpisto oli mutta makasin koko yön Joukon selän päällä :D Muistan kuinka naurettiin sitä että Joukon makuupussi oli ihan hikinen, koska olin monta tuntia maannut sen selän päällä makuupussi mun selän ja Joukon selän välissä. Nukuttiin yön aikana pari tuntia, aamulla miä ja Perttu juteltiin asiasta kun Jouko vielä nukkui. Jotain tapahtui tuona yönä, joka sai mut toisiin ajatuksiin.

Noin viikko "telttaretkestä" Jouko ja Perttu oli tulossa mun porukoiden luokse. Hermostutti, koska Perttu tiesi kertoa että Jouko haluaa puhua meistä. Perttu soitti pianoa olkkarissa, minä ja Jouko oltiin keittiössä. Mun pää oli Joukon sylissä, kun se kysyi multa haluaisinko seurustella sen kanssa. Perttu ilmeisesti kuuli tän, koska se alko soittamaan pianolla häämarssia :D. Niinpä, 14.heinäkuuta 2008 alettiin seurustelemaan.

Ollaan nyt seurusteltu reilut kolme ja puoli vuotta, ja tiedän rakastavani Joukoa enemmän kuin ketään muuta koskaan. En ees tiedä voiko ketään rakastaa näin paljon, ilmeisesti voi.


Näihin siirappisiin tunnelmiin!

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi!