sunnuntai 8. tammikuuta 2012

21v. synttärikemut!

Moikka pitkästä aikaa! Tänään on mun synttärit ja eilen Roosa, Paula, Sakari, Tiia, Annu ja Anna tulivat mun luokse juhlimaan! Huippukiva ilta ja paaaljon kuvia näpsitty :)


Mun illan asu! Hiukset on vielä laittamatta :D


Paula kuvaa Tiniä kuvaamassa Paulaa :D


Minä ja Anna :)


Oltiin siis alkuilta tässä, ja kahentoista maissa lähdettiin kaupunkiin. Ekaks mentiin Resistoriin, joka ei ollu ihan mun makuun mutta oltiin siellä onneksi jotain 10 minuuttia ja jatkettiin Virtaseen. Kävin siellä ekan kerran ja mun mielestä se oli ihan jees paikka, tuli vähän ilontalo mieleen siitä, hyvää musiikkia ja juomatkin oli halpoja :) Pilkun jälkeen Paula ja Annu menivät mäkkäriin jonottamaan ikuisiksi ajoiksi, ite hengailin ulkona koska mulla oli vähän heikko olo, viimein päästiin taksiin ja kotona olin puol viideltä. Uni maistui aika hyvin ja nukuin tänään vielä päikkäritkin :D Herättyäni pääsinkin siivoilemaan pippaloiden jälkiä ja keräilemään pulloja ja tölkkejä ympäri kämppää :D Mutta oli kiva ilta!

Huomenna alkaa taas teoriatunnit eli harjottelujakso on useimmilta ohi, ite joudun korvaamaan vielä 14 tuntia omalla ajallani, murr! Kaipaan jo tunneille istumaan :D Ostin itelleni synttärilahjaksi uuden digikameran, Olympus jossa on 14 megapixeliä, ja oon tyytyväinen :)


pikkupojat ja porukat olivat kylässä keskiviikkona :)

Mutta nyt suihkuun ja takaisin sohvalle katsomaan Simpsoneita, niitä oonki tuijotellu koko päivän :D

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi!