tiistai 17. tammikuuta 2012

stay awake

Hellouu murut!

Tiedättekö sen tunteen, kun kuulee hyvän biisin ja koko maailma ympärillä sumenee, iho menee kanan (hahha, meinasin kirjottaa kalan) lihalle ja on vain se hetki. Se tunne on jotain niin parasta, tällä hetkellä musiikkiorgasmin mulle tarjoavat:

Avicii-Levels
Afrojack feat. Eva Simons-Take over control
Sak Noel-Paso
Example-Ghanged the way you kiss me (ja siis se OIKEA versio!! Youtubessa Mensah Remix)
Jasper Forks-Alone

+ monet muut huipputyypit!

Tänään heräsin autuaana vapaapäivään klo 11 jälkeen, söin kunnon aamupalan, tassuttelin parvekkeelle tupakalle kera kahvikupin ja nautin lumisesta maisemasta. Päätin jo alkuviikosta, että piän siivouspäivän koska keskiviikkona pääsen suht myöhään koulusta ja oon varmaan ihan poikki (niinku yleensä) ja pitää kuitenkin pakata Helsingin reissua varten. Ihanku oisin kärräämässä kymmenien kilojen painosia matkalaukkuja mukaan mutta silti : D Tuttuun tapaani vitkuttelin monta tuntia, ennenku viimein heräsin karuun totuuteen että mun on PAKKO alottaa siivous :< Pari tuntia siinä taas vierähti, mutta jälleen kerran koti on ihanan siisti ja sellaisena myös pysyy (hyvällä säkällä pari päivää). Onneks en oo sotkemassa täällä torstaina ja perjantaina tuun vasta illalla kotiin :D Hihih, tajusimpa just et kirjotin ekaa kertaa tänne mun tupakoinnista. Nyt oon mucho avoin siitä, koska porukatki sai syyslomalla tietää asiasta :) Aika siistiä että oon 21 (tai siis silloin olin viel 20 ku porukat sai tietää) ja kerkesin polttaa melkein kolme vuotta ennenku kärähdin porukoille, muahahah. Mutta jos joku kotiväkeäni tuntee, ni osaa ajatella että tein ihan fiksusti enkä heti täytettyäni 18 kirmannu pihalle polttamaan porukoiden nenän eteen. (Niinku joiden urpojen mielestä mun ois pitäny tehä). Asiat ei aina ole vain niin yksinkertaisia :) Mutta nyt taidan kirmata sohvalle makoilemaan, sieltä taitaa alkaa Poliisit, ja sitä tykkään kattoa ainaku on mahdollisuus ja vaan muistan. Haluan poliisiksi vielä jonakin päivänä!


Tässä todiste, ettei musta saa normaalia kuvaa. Meinasin ite kuolla nauruun eilen ku otin tän!


ps. vittuku tää nyt taas kusee ja heittää kaiken tekstin yhdeksi isoksi myökyksi >:( osaan kyllä jaksottaa jos siihen vain annettaisiin tilaisuus!

1 kommentti:

  1. Heei, en ymmärrä. Liityin tähän lukijaks,ja nyt tossa "Lukijat"-jutun alla on joku "Anna Väänänen"-juttu? Näkyykse sullaki ja kaikilla vai vaan mulla? :D Ja ärsyttää ku tohon ei tullu mtn kuvaa, vaikka oon sen kyllä siihen joskus ladannu. Äää, inhoon näitä systeemejä, ku nää on niin epäselviä.. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!