tiistai 13. joulukuuta 2011

Time waits for no one

Moikka! :)

Tadaa, kipeenä ollaan! Sain Joukolta tartunnan, ei kiva :( Tää päivä on mennyt lähinnä sohvalla makoillen ja Simpsoneita tuijotellen. Oon myös huolissani työvuoroista, sillä huomenna mulla ois kerrossiivousvuoro klo 7-14, mutta päätin että lepään nyt. Ja ihana ystäväni Krista muistutti mulle että on tärkeä levätä, etten saa mitään ikävää jälkitautia. Päätin siis totella ja huomenna on lepipäivä. Tosin voisin hoidella vähän rästissä olevia kouluhommia, ettei koko päivä mee vaan makoillen ja haaveillen...

Ei mulla nyt mitään asiaa ole, päätin kirjoittaa koska mulla on tylsää eikä minuu vieläkään väsytä. Kohta kuitenkin nappaan särkylääkkeen huiviin, pesen hampaat ja nappaan jonkun vanhan Cosmon iltalukemiseksi :)

Äsken fiilistelin tätä biisiä:
http://www.youtube.com/watch?v=-mnk4dmMIww

Aivan ihana, tosin ei ihan sellasta mitä yleensä kuuntelen.
Lisäänpä nyt teidän iloksi mun ja Iitun web-kamera hullutteluja! Hyvää yötä! :)


Kauniita unia, älkää nähkö painajaisia : D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!