torstai 26. tammikuuta 2012

vruuum vruuuuum!

Moikka moi! :)

Eilen oltiin siis luokkalaisten kanssa Vehmersalmella moottorikelkkakurssilla. Tässä vähän kuvia reissusta!


Kurssipaikkana toimi kalastusmaja, ekaksi saatiin syödä kunnon aamupala ennenkun teoriatunnit alkoivat. Kaheltatoista syötiin lounas ja sen jälkeen puettiin haalarit, kengät, kypärämyssyt ja kypärät ja mentiin pihalle tutkiskelemaan moottorikelkkoja. Meinasin jäätyä kun vaan seisoskeltiin pihalla ja opettajat selittivät moottoreista sun muista. Mutta viimein saatiin omat kelkat ja action alkoi!


Aluks olin ihan paniikissa ja olin ihan surkea ajamaan sitä kelkkaa, mutta vähän ajan päästä nautin siitä kovasti, se oli oikeesti tosi kivaa! Osasin varautua siihen että tänään kolottaa ja vitusti :D Kävin illalla jo puol kymmeneltä nukkumaan ja heräsin vähän ennen kahtatoista. Sitä tuskan määrää ku kampesin lopulta itteni ylös sängystä, kurkku on kipee, reidet ja käsivarret on erittäin jumissa, se kelkan kääntäminen ei oo mitään helppoa hommaa umpihangessa..toisaalta kolotus tarkottaa sitä että liikuttu on ja oon tosi tyytyväinen että jaksoin ja nautin siitä ajamisesta paljon :)

Tänään tein havainnon että huomenna pitäis olla siitä meidän tontturetkestä tarina valmiina e-portfoliossa, enkä tietenkään oo edes alottanu koko hommaa...mouh!

Onneksi meillä on nyt tällanen keveä kuuden päivän loma, eli meen vasta keskiviikkona kouluun. Tämähän tarkottaa sitä, että mulla on hyvin aikaa tehdä 49012982 rästissä olevaa koulujuttua valmiiksi, heheh.

3 kommenttia:

  1. mäki haluun ajelee epistä :D :D

    VastaaPoista
  2. hahaa, varmaan arvaat mitä kysyn, mut voitko lähettää mulle noita kuvia? :DD kun mulla on vaan kuvia sieltä mökistä. :)

    VastaaPoista
  3. Anna, mulle kans kuvia! Lähetin sulle muutaman äsken : )

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!