maanantai 23. tammikuuta 2012

raise your voice, sticks and stones may break my bones

Heissan!

Oon tällä hetkellä ihan väsyny ja tekis kauheesti mieli hautautua peiton alle, mutta mun on koko päivän tehny mieli kirjottaa joten älkää välittäkö jos saan itteni kuulostamaan väsyneeltä, joka väkisin kertoilee kuulumisiaan.

Elikkäs, Helsingin reissu! Torstaina tosiaan heräsin hyvissä ajoin kello neljältä ja suunnistin muiden aamu"virkkujen" kanssa koululle aamukahville. Bussi lähti ajallaan 6.30, käytiin lounaalla Heinolassa Cafe Heilassa, ja ruoka oli oikeestaan ihan hyvää :)

Helsinkiin päästyämme seurasi opastettu kierros Ateneum -museolla ja Musiikkitalolla. Musiikkitalo oli tosi siisti paikka!

Viimein päästin Hotelli Arthuriin elikkäs meidän hotelille, vietiin tavarat huoneisiin ja valmistauduimme kaupungille lähtöön. Seikkailtiin tovi ennenkun viimein päästiin syömään Chico'siin, kyllä se oli sen arvoista :D

Kun miä, Anna ja Jessika saatiin syötyä niin lähdettiin pyörimään kaupoille, ostin pipon Mic Macistä neljällä eurolla ja kaks tuubitobbia Piecesistä, n. 17€

Shoppailujen jälkeen raahauduttiin takasin hotellille ja suunnattiin eka Annan kanssa hotellin baariin :D Paula, Kaisa ja Tiia liittyivät seuraan myöhemmin :)

Loppuilta menikin hotellihuoneissa hengaillen (yhyy, meidän huoneen baarikaapin kaks miniviinapulloa juotiin, but I didn't do it :D). Joskus kahen aikaan nukkumaan, aamulla oli herätys seittemältä...

Matkamessuilla oli väkeä ihan liikaa, metsästettiin Saran kanssa Iso-Britannian kojua varmaan kaks tuntia ennenku älyttiin kysyä asiaa joltain, joka tiesi jopa kertoa ettei sitä ole. JA MIÄ VOITIN ARVONNASSA! Jippii!

Sellanen reissu. Huh huh, jäin takastulomatkalla pois Mikkelin Cittarilla ja hyppäsin Benkun kyytiin, joka siis tuli meille viikonlopuksi. Tai siis tarkotus oli olla vain sunnuntaihin asti, mutta sen auto päätti hajota Kolmisopen Cittarin pihassa lauantaina..tänään saatiin onneksi hinausapua ja Benkku pääs turvallisesti yli 300€ köyhempänä kotiin.
Perjantaina juotiin ja käytiin ajoissa nukkumaan. Meidän huimaan 47 neliön kaksioon ahtautui neljä ihmistä, miä ja Jouko nukuttiin lattialla, Riku nukku levitetyllä sohvalla ja Benkku sängyssä.

Lauantaina lähettiin Benkun kanssa keskustaan tuhlaamaan rahaa. Tai no mulla oli 80€ lahjakortti H&M:lle, ja pakkohan se oli käyttää!

Kaikki yhteensä n. 90€, jee kaikkea kivaa ja uutta! :) Sain myös Joukolta synttärilahjan:

Lauantai sattui siis se autohäppeninki, joten Cittarilta kurvattiin taksilla meille, illalla Anna ja Simon ystävällisesti tulivat hakemaan meidät ja käytiin kattomassa jospa auton vika löytyis. Illemalla alotettiin sitten taas juomaan :D

Sunnuntai menikin ihan leffoja katsellen (ja tietenkin juoden, kiva kolmen päivän putki, ehehehe). Tänään siis Anna ja Simon hinasivat Benkun auton korjaamolle, sillä aikaa kun autoa korjattiin käytiin pyörimässä Kodin Ykkösessä, ostin uuen maton olkkariin ja kylpyhuoneeseen uusia juttuja :)

aaa mua väsyttää nyt niin paljon että pakko mennä nukkumaan! Hyvää yötä kaikille :)

1. ihana toi farkkupaita tai toi!!!! <3 TAHTOOOO! :(

2. oon iteki ihan rakastunu siihen, onneks uskalsin ostaa sen. Aluks vähä epäilin mut se on ihana!

3. paljo toi makso toi farkkupaita? :o jos käyt ostaa mulle jos siel viel on? :P