keskiviikko 7. syyskuuta 2011

oon kyllä välillä ihan uskomaton tapaus..

Iltaa vaan! Eilenhän hehkutin Tahko -reissua täällä ihan into pinkeenä, mutta...se tunne ku heräsin aamulla 20 vaille kaheksan -.-'' Toisin sanoen 20 minuuttia aikaa selviytyä koululle, heh heh. Elikkäs kotilöllöpäivää oon vietellyt tänään, ugh.
(teki melkein mieli heittää luuri seinään ku soitin opelle etten ehdi tulla kahdeksaksi koululle, sen verran nättiä tekstiä tuli sieltä että voi jessus saatana..)
No mutta joo, koska lupasin kirjoittaa tänään ni päätinpä sitten kirjoittaa :D Kerta olin luvannu. Vaikka ei mulla mitään asiaa olekkaan.
Mulla on uudet, kivan väriset kynnet mutta koska vietän laiskalöllöpäivää, en jaksa siirtää yhtä kuvaa koneelle. Että näin.
Ei tästä kyllä tule nyt mitään, taidanpa siirtyä seuraavaksi suihkuun.
MORJENS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!