tiistai 13. syyskuuta 2011

and guess what, I'm having more fun!

Hellurei taas pitkästä aikaa! :) Oon nykyään niin kiireinen, etten kerkeä tänne edes kirjoittelemaan, höh :(
Joo noh, mitäs mitäs? Tänään oli ihan kiukkupäivä! Aamulla yritin olla ovela, ja lähin myöhemmällä bussilla, jottei mun tarvis olla koululla puolta tuntia ennen ekan tunnin alkua. Ja JOS mun bussi ois ollu tänään minuutin aikasemmassa, olisin kerennyt vaihtamaan yliopistolla Puijonlaaksoon menevään bussiin, joka menee siis ihan koulun viereen. Mutta ei ollut, joten mulla oli 10 minuuttia aikaa juosta yliopistolta koululle (matkaa 2 kilsaa), ja tein tämän KAATOSATEESSA! Ugh. Mutta ehdin, hyvä minä ja vikkelät koipeni : DD Tosin mielummin olisin kävellyt rauhassa, koska tuoksuin loppupäivän aika hyvältä :D Kukaan ei oo vielkään rakentanut hiihtohissiä siihen yhteen tappomäkeen, pöhh. Otin siis opikseni, ja tästä lähin tyydyn lähtemään sillä aikaisemmalla bussilla, vaikka joudunkin hengailemaan koululla puol tuntia aikasessa kuin kiltti koulutyttö konsanaan :D
Muutenkin tänään kiukutti ihan huolella. Mun facebook -tili ilmoitti jostain väärinkäytöstä, ja jouduin ihanasti vaihtamaan salasanan...kyllä ketutti ku koulussa yritin kirjautua enkä sitten ymmärtänyt heti että mistä helvetistä oikein oli kyse.
Tänään oli loppujen lopuksi ihan ookoo päivä, viimeisillä tunneilla meillä oli asiakaspalvelua ravintolassa -tunnit ja päästiin maistelemaan portviinejä, sherryjä, madeiraa ja punkkua! Hihih, mut hyi että ei oo ihan mun juttu tollaset myrkyt! Oli ihan kiinnostava huomata, että opettaja lähtee luokasta ja seuraavaksi viereinen "seinä" rullautuu ylös paljastaen ihan oikean baaritiskin kaikkine tuoleineen ja juomineen, siis ihan kuin oikea baari! Meidän luokan alaikäiset tyytyivät sitten vain haistelemaan juomia, koska eivät tuoneet lupalappuja kotoa :D söpöä!
Kotiin tulin rättiväsyneenä, ja koin iloisen yllätyksen kun menin kattomaan tiliä! Kela oli vihdoin maksanut opintotuen ja asumislisän, joten palkitsin itteni raskaan päivän jälkeen Scan burgerin juustoaterialla, nam! Sitten rupesin tekemään yhtä isoa koulujuttua huomiselle, ja valmista tuli!
Huh, huomenna ois herätys viiden maissa, joten parasta alkaa hyppelehtiä suihkuun ja nukkumaan, hyvää yötä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!