torstai 15. syyskuuta 2011

epäterveellisyysviikko ja kiukkua!

Heiii taas! Vallan mielenkiintoinen otsikko näin vaihteeksi : D
Mulla ei TAASKAAN ole mitään kuvia tänne :( En vaan tartu kameraan mitenkään helposti, vaikka välillä tuntuu että sitä vois oikeasti pitää aina mukana!
Esimerkiksi tänään, kun käytiin Alisan kanssa keskustan Amarillossa vähän herkuttelemassa, nam! :P Idea lähteä syömään tuli koulutehtävästä, koska mun pitää parin viikon päästä palauttaa työ, jossa kerron jostain kokemuksestani ravintolassa yms yms. joten nyt on sekin asia hoidettu! Tai siis kirjallinen osuus puuttuu, mutta onpahan nyt ainakin aihetta, mistä kirjoittaa :D

Oon oikeesti possuillu tällä viikolla, tiistaina hain sieltä Scan burgerista ruokaa, eilen söin pakastepitsan ja tänään sitten Rillossa, huh huh..yök. Riittää mässäilyt taas vähäksi aikaa...

Oon nykyään vissiin aina kiukkunen :D Tai siis välillä tuntuu siltä, mutta aika harvoin ihan syyttä sellaseen alennun...eilen mua kiukutti ja vitutti koko päivän. Kuuntelin erään ihanan opettajan (lue: seniili vanha kääpä, jonka naamasta näkee, että on lakattu saamasta jo aikoja sitten!!!) haukkuja ja vittuilua, mutta ei siitä sen enempää. Onneksi oon nyt opetellut puhumaan tällasista asioista, etten jätä niitä ihan vaan oman pääni sisälle, koska helpottaa oikeesti. Kielin myös kivasti ryhmänohjaajalle kyseisestä käävästä, hihihi :) Ihan oikein sille mummolle, minuuhan ei aleta ihan tosta vaan kaikkien kuullen haukkumaan!! Että sillai. Toinen kiukun aihe on ollut facebook. Ilmeisesti joku tolvana on keksiny kirjautua mun tunnuksilla ja kaikkea muuta kivaa, joten pitkällisen taistelun ja verta-hikeä-kyyneleitä-menetelmän jälkeen sain vaihdettua tunnukset. Huh, pikkasen kuumotti nuppia ku en päässy kirjautumaan sisään, yritin vaihtaa salasanaa, tein uuden sähköpostin ja vaikka mitä! Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin!
Nyt suihkuun ja sohvailemaan, huomenna pitkän ja raskaan(klo 8-9.45..)koulupäivän jälkeen ajattelin mennä vähän kiertelemään kauppoja keskustaan, jos jotain kivaa löytyy niin saatte nähdä kuvia ostoksista! :) Sateenvarjo on ostoslistan sijalla uno!!
öitä öttiäiset! :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!