sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

I'm feeling good

Heissan muruset!


Taas pitkä aika viime kuulumisista, mut eipä kyllä oo oikeen mitään tapahtunutkaan. Viime viikonloppuna lähdin Kotkaan ja tulin maanantaina takasin. Lauantaina oli Eetun synttäripippalot, sunnuntaina vain hengailin pikkusiskon kanssa kotona ja Krista tuli käymään myös. Illemmalla sit myös Benkkukin tuli nopeesti pyörähtämään :) Oli kiva huomata itestään että sai aikaiseksi tavata monia ihmisiä niin lyhyessä ajassa, täytyy ottaa kyllä ihan tavaksi!

Mun työssäoppiminen on siinä vaiheessa, että ensi viikko on mun viimeinen viikko. Lauantaina tulee täyteen 518 työtuntia ja voi tosiaan olla aika haikea mieli, oon kuitenkin kolme kuukautta ollu siellä ja mun tulee varmasti ikävä kaikkia. Tosin, syksyllä saatan palata takaisin ihan työn merkeissä mutta katsellaan sitä vielä. Koskaan ei voi tietää mitä tuleman pitää ;) Ootan itseasiassa todella innolla ens viikkoa, koska on vappu ja MM-kisat alkaa perjantaina!! Onneksi mulla on aamuvuoroja, niin pääsen näkemään perjantain ja lauantain pelit. Tuskin maltan oottaa! Tosin EHT:n peli Ruotsia vastaan tänään oli aivan järkyttävää katsottavaa..mutta niin.

Vappuaatoksi ollaan suunniteltu Paulan kanssa pieniä illanistujaisia, kiva että saan seuraa ettei tarvi istua yksin kotona sohvalla yo-lakki päässä ja serpentiinit kaulassa :D Oishan se kokemus sekin, kai?


mun "kampaus" 9h työpäivän jälkeen...

Toukokuu jänskättää myös aika paljon! Lähden Kuopiosta Kotkaan siis 5.päivä sunnuntaina ja maanantaina aloitan mun kesätyöt! 12.päivä joudun tulemaan tänne takaisin, koska 13.päivä on pääsykokeet lähihoitajakoulutukseen. Sitten, 20.päivä tuun taas tänne takaisin koska 21.päivä pitää mennä koululle istumaan pariksi tunniksi...eikä siinä vielä kaikki, valmistujaiset on sitten 31.päivä...tilanetta tosiaan hankaloittaa se, että mulla alkaa työt. Muutenhan ois fiksua vaan jäädä tänne vielä toukokuuksi, mutta...Valtion Rautatiet saa mut vakioasiakkaaksi ensi kuussa! Täytyy muuten lähtä etsimään jotain mekkoa valmistujaisiin...ugh.

 Voin suositella, todella hyvä hiusöljy!



Nuttura-päivä ja vamma-ilme

Palaillaan taas!

3 kommenttia:

  1. Ihana Tini! <3 haetko hoipaa? Koulua koulun perää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luuletko et haen Kotkaan opiskelemaan??? En sentää oo viel niin sekasin ;)Ihan kuule tänne Kuopioo. En tiiä mikä must tulee isona :(

      Poista
    2. Ei ku tiesin et Kuopioon, mut eiks sielki o hoipa minne haet? :o

      Poista

Kiitos kommentistasi!