maanantai 8. huhtikuuta 2013

Taini time!

Moikka!

Toinen vapaapäivä, ihanaa! Saa rauhassa tehdä asioita, suunnitella ja haaveilla. Myöhemmin tiedossa mm. Kelassa asiointia ja Paulan treffaamista :) Mulla onkin ollut sitä naista jo ikävä <3

Viime viikolla odotin kieli pitkällä joka päivä tekstiviestiä, että mun H&M:n paketti ois noudettavissa. Monen päivän odottelun jälkeen se viesti vihdoin tuli ja kirmasinkin heti töiden jälkeen noutamaan kesäfiiliksen nostattavaa ihanuuspakettia! Tällasiä tilasin, enkä malta enää oottaa kesää!!




+ samanmallinen toppi mut keltaisena

En ymmärrä miten oonkaan seonnut ihan keltasista vaatteista?? Mulla ei oo ikinä ollut taipumusta hankkia mitään kovinkaan värikkäitä vaatteita. Ehkä joka kevät vaan yksinkertaisesti hullaannun joistakin tietyistä väreistä tai vaatteista. Viime keväänä tilasin kahdet shortsit, joita en enää tilais tai haluais pitää ees ylläkään. Enkä niitä ole kyllä ees kertaakaan pitänyt :D Mitä ihmettä oon ajatellut...?
Vaatteet oli muuten kaikki kivoja, mutta harmikseni toi khakinvihreä pitsipaita osoittautui läpinäkyvämmäksi mitä luulin. Yritin etsiä jotain ratkaisua, mutta mikään ei tuntunut oikein hyvältä. Lauantain aamuvuoroon lähtiessäni kuitenkin puin sen paidan ylleni (harmaa toppi alle) ja tuntui, että okei. Ihan kiva se on silti. Noita tossuja rakastan, rakastan, r-a-k-a-s-t-a-n!

Have a nice day!

7 kommenttia:

  1. Noi harmaat tennarit on kyllä ihanat, niin kesäkengät! :D Oon katellut hm:stä samantyylisiä valkoisia! Hahaa kesävaatteita on aina niin ihanaa hankkia etukäteen :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne on! :) Keväällä sekoon kyllä ihan totaalisesti, kesävaatteista vaan tulee niin hyvä ja kesäinen mieli! Vaikka mitä ihania vaatteita tekis mieli hankkia :)

      Poista
  2. Söpöliini sulle on haaste mun blogissa -> http://asyoungasufeel.blogspot.fi/2013/04/5-things-i-couldnt-live-without.html <3

    VastaaPoista
  3. Voi mitkä tossut!! <3 Ja hei, samanlaisia henkareita ku mulla! :D

    - http://shoppingkviini.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!