maanantai 5. maaliskuuta 2012

näytä kyntesi/laukkusi sisältö!

Mulla on ollu niiiin tylsä päivä, ettei oo tosikaan. Noh mitä muuta voi vapaapäivältä olettaa, ainakin mun osalta? Ja tänään mulla on ollu aikaa päivitellä myös sitä, kuinka paljon anonyymeja jaksaa kiinnostaa mun monimutkanen äiti-suhde?? :D No jätän tän aiheen nyt for good, koska asia on aivan mun oma ja joskus mulle tulee tarve kirjoittaa joku lause tänne, varsinkin kun se on monta päivää pyöriny mielessä. Sillä tavalla puran ajatuksiani, enkä jätä niitä sisälle vellomaan. Kiitos.
Päätin tylsyydessäni kuvata teille mun kynsilakat ja esitellä mun laukun sisällön :)

KYNSILAKAT


Siinä kaikki mitä omistan, hienossa järjestyksessä :D


Alus -ja päällyslakat


Punaiset sävyt


Siniset/vihreät sävyt


Kultainen/violetti/vaaleat sävyt

Tämänhetkiset kynnet, lakattu uudella lakalla, jonka ostin töistä perjantaina!


LAUKUN SISÄLTÖ


Sekamelska...


Bepanthen, hajuvesi, nenäsumute, käsirasva ja huulirasva


Sormikkaat, kalenteri, silmälasikotelo ja purkkaa


Bussiaikataulu, tupakat, sytkäri, lompakko, bussikortti, avaimet, pari kynää ja kuulokkeet

Ja tähän tilaihmeeseen tungen edellämainitut :D


Huomenna taas töihin :) Ja meen ehkä illalla käymään Iinan ja Tiian tupareissa/Tiian synttäreillä :P
Se on soronoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!