tiistai 13. maaliskuuta 2012

my everyday make-up

Huomenta kaikki!

Mulla alkaa tänään työt vasta yhdeltä, joten päätin nyt tehdä meikkipostauksen, mitä aikasemmin jo lupailin :) Sain tän idean eilen ku alotin meikkaamaan ja mulla oli suht kova kiire bussiin mutta kertokaahan mitä mieltä olette :)

Kasvojen puhdistuksen, hampaiden pesun ja naamarasvan laiton jälkeinen tilanne: (eli minä ilman mitään pakkelia..)



Tuossa kaikki tarvittava meikin tekoon (tosin välineet puuttuvat)

Alotan ekaksi laittamalla Studio Secrets -pohjustusvoidetta





Sitten meikkivoide (Maybelline Affinitone, sävy Creamy Beige, joka on hieman liian tumma sävy mulle. Ajatuksissa ostaa astetta vaaleampi sävy).

Sitten meikkivoiteen jälkeen huiskutan Lumenen puuteria luomille ja silmänalusille




Hahah näytänpä hassulta :D Seuraavaksi silmien rajaus, vaaleaa sisänurkkiin ja alaluomelle, nestemäinen eyeliner rajaus ripsien tyveen ylös. (Mulla ei nyt oikeen oo nää termit hallussa :DD)





Sitten ripsien taivutus ja ripsari



Kulmat ojennukseen harjalla ja kulmakynällä. Onko kellään kokemusta sellasesta kulmiin laitettavasta aineesta, joka estää yksittäisten karvojen sojottamisen? Ois kiva kokeilla (ja mulla taas termit hakusessa :D)





Sitten vielä hieman puuteria nenänpieliin ja valmista tuli! Aikaa meni 15-20 min.

Tässä sitten kuvat mun perusasusta, töissä ja kotona ennen töihin lähtöä:




Kaipaan koulua siinä mielessä, että saa aamulla valita kivat vaatteet ja muutenki pukeutua vähän eri tavalla kuin nyt. Töissä mulla on aina noi harmaat kollarit, t-paita ja huppari/pitkähihanen ja huppari...

Sitten ei muutakun tukka ponnarille (tämäkin on jokapäivänen "kampaus"..)


Mitäs piditte? Lisää tällasia vai riittikö tämä? Toiveita, ideoita ja kommentteja odotellen :)
Kivaa tiistaita kaikille :)

1 kommentti:

  1. Söpönen!! :) Ihania noi kuvat, hyvään valoisaan aikaan oot kuvaillut!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!