sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

if you're alone, I know why

Heippa hei!

Mulla oli taas viikonlopputauko inttileskeilystä, ja oon tosi ilonen että nää tauot jatkuu lähes joka viikonlopun ajan :) Vaikka J tulikin perjantaina kotiin, olin päättäny että lähen Paulalle nollamaan lauantaina! Oli huippua ja nollaus saavutettu :P Mulla ei oo mitään kuvia illasta, joten saatte tyytyä (HUOM! Kuvat eivät sovi herkille!!!) mun idioottimaisiin pärstäkuviin, sorry all!


ahahaha, kuvat otettu siis ennen Paulalle menoa. Huomaatteko tekin, että nollaus tuli enemmän kuin tarpeeseen? :D + tarpeeseen ois tullu tukan tupeeraus, aika söpösti länässä <3

Perjantaina tekemistä riitti vaikka luulinki että se on ihan lepipäivä. Töissä oli kolme tuntia kiipeilyä, eka tunti oli ihan hotellin asiakkaille, toka tunti menikin polttariporukan kanssa (kuka hullu tulee viettämään polttareitaan Rauhalahteen, ja KIIPEILEMÄÄN????) ja kolmas tunti vierähtikin ihanien 10-vuotiaiden koltiaisten kanssa...siinäku kolme tuntia melkein putkeen varmistelet kiipeilijöitä, voin luvata että niska on tooosi kipeenä. Tänä aamuna olikin aika ottaa kuussatanen burana <3 Auttoi niskasärkyyn ja heräilevään krapulaan :D
Töistä menin Paulan kanssa pyörimään Anttilaan, ja ostin Simpsonien tokan kauden (kaikki jaksot katsottu jo nyt..mouh mitä teen huomenna ku mulla on vapaapäivä??) ja Sokkarilta We Care Iconin ripsivärin, jota oon jo aikasemminki täällä hehkuttanu, ja Garnierin silmämeikinpoistoaineen.

Kello näyttääki jo melkein nukkumaanmenoaikaa. Ajattelin pyhittää huomisen vapaapäivän nukkumiseen, kuulostaa ihanalta eikö?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!