torstai 22. maaliskuuta 2012

mä oon lomalla lomalla JEE!

Moikka!

Nyt on työssäoppiminen ohi!! Tänään oli näyttö vesijumpasta ja hyvinhän se meni. Huomenna tosin joudun vielä menemään sinne, koska on näyttökeskustelu. Elikkä totuus tulee huomenna ilmi, uaak! Saan selville kuinka hyvin se todellisuudessa meni :D

Huomenna nokka kohti Kotkaa :) En vois olla yhtään tyytyväisempi tilanteeseen tällä hetkellä. Työssäoppimisen alussa olin varma, etten pysty pitämään mitään erikoisempaa lomaa ku olin silloin ekalla viikolla kipeenä ja tunteja jäi paljon korvattavaksi. Mutta ei, hoidin homman kotiin ja oon lomani ansainnu!

Tänään töistä päästyäni kurvasin bussilla tohon Kolmisopelle, ja ajatuksena mennä möykkäämään Postiin. Lähetin useita viikkoja sitten kirjeen Kotkaan, joka sisälsi rahanarvoisia kuitteja ja junalippuja. Vastaanottaja ei tätä kirjettä oo vieläkään saanut, ja mulla meinas revetä perse eilen ku tää tuli ilmi! Sylettää, bye bye money! Postin ämmä teki kuitenki ilmotuksen siitä ja otti kirjeen (:DD) tuntomerkit ylös, ja lupasivat ilmotella jos löytyy...sitä päivää odotellessa...

Cittarista ostin nämä:



Nivean kosteusvoide ja Maybellinen Illegal Length -ripsiväri. En taas oo ollu mikää järjen jättiläinen ku ostin ton ripsarin. Tai siis en oo sitä vielä kokeillu, mutta aikasemmin oon todennu Maybellinen ripsarit täydeksi kuraksi. Saa nähä tuleeko tähän muutos, mutta toi houkutteli mua silti ihan sairaasti!

Nyt suihkuun ja nukkumaan, että jaksaa aamulla olla virkeänä keskustelussa ja sitäkin virkeämpänä istumassa junassa. Otan koneen kyllä Kotkaan mukaan, mutta voin aika varmuudella sanoa etten kovinkaan paljon kirjottele.
Palaillaan murut!

4 kommenttia:

  1. Hahah kurrrre! :) katoinkii vähä et mitä ihmettä oot ostellu (siis toi ripsiväri) no ehkä se yllättää ja on hyvä! (hope so! )

    VastaaPoista
  2. toi piirrustus esittää saapasjalkakissaa :D sillä ei vaan ole saappaita. Kyllä toi ripsiväri on ihan jees :P

    VastaaPoista
  3. Oon kuullu joiltakin että toi ripsari ois hyvä :)

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oikeestaan se on ihan hyvää, harmittaa et mun ripset kärsi aika paljon, kun revitalash loppu :(

      Poista

Kiitos kommentistasi!