torstai 23. helmikuuta 2012

superkiva viikonloppu tiedossa!

Moikkelis moi! :)

Huomenna Kotka kutsuu, pitkästä aikaa :)) Ootan jo innolla että pääsen näkemään ihania ihmisiä ja lauantaina juhlitaan Joukon veljen häitä! Harmittaahan se aina kun pitää jo sunnuntaina lähtä takasin, työt painaa päälle, mutta oon tullu siihen tulokseen, että mulla on kyllä tosi hyvä työssäoppimispaikka!

Oon tällä viikolla auttanut kiipeilyssä, leivonnassa, askartelussa, vesijumpassa jne. Oon osallistunu kuminauhajumppaan ja sählyyn ja lukenu lapsille satuja! I like :)


Sain Kristalta tunnustuksen, KIITOS MURU! Oot parhainta maailmassa <3

Tehtävänä on siis tämän tunnustuksen saatuaan:

1. kiittää antajaa
2. kertoa 7 faktaa itsestään
3. laittaa 15:sta bloggaajalle eteenpäin!

Siispä, kiitos on annettu ja nyt seitsemän faktaa minusta!

1. rakastan mun poikaystävää, ystäviä ja perhettä yli kaiken
2. tunnen liian usein olevani laiska kotitöiden suhteen
3. mietin ja murehdin liikaa, esim. mietin joka päivä sitä, jos joutuisin/ joku läheinen joutuisi auto-onnettomuuteen...
4. haluaisin oman pienen chihuvauvan!
5. oon uusien ihmisten kanssa aluksi hyvin ujo ja hiljanen, vaikka en oikeasti ole.
6. kävin miettimään mun edesmennyttä äitiä toissapäivänä. En koskaan ehtinyt antamaan sille anteeksi, mutta en kyllä vieläkään ole siihen valmis
7. oon ihan älyttömän pikkutarkka joistain asioista, esim. Jouko ei mielellään saa kävellä meiän laminaatilla paljain jaloin koska mua inhottaa hikiset varpaanjälet :DD

Apua, en millään jaksaisi laittaa tätä eteenpäin. KAIKKI TE, JOTKA LUETTE MUN BLOGIA, TEHKÄÄ TÄMÄ MIKÄLI ETTE OO VIELÄ TEHNY! Ootte mahtavia!

Nyt suihkuun ja nukkumaan, herätys aamulla viiden jälkeen...
Öitä : )

11 kommenttia:

  1. Hei! Saanko kysyä, mitä pahaa sun äiti on sulle tehnyt? :o

    VastaaPoista
  2. Kysyä saa aina, mutten vastaa.

    VastaaPoista
  3. No onkohan se sitten kovin järkevää kirjoittaa tommosta blogiin, ja hakea huomiota aiheella jota et sitten voi valoittaa enempää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän se ole Tinin ihan henkilökohtainen asia :) ja missä vaiheessa Tini on hakenut huomiota tuolla asialla?! :o

      Poista
    2. Omasta mielestäni tuo on juuri huomion hakua, kirjoittaa tänne ehkäpä arasta asiasta, mutta kun kysytään niin ei voi mainita enempää.

      Poista
    3. Anonyymi: No jos ymmärrät että asia on arka niin voitko antaa olla (?) :)

      Poista
  4. kirjotan tätä blogia ihan itteäni varten. Tällasia asioita en anoille ala avaamaan, eri juttu jos omalla nimellään kehtaa tulla kyselemään. Eikä tarvi vetää herne-maissi-paprika -pussia nenään tästä, kyllä tällasia ikävämpiä asioita halutaan tietää mutta mitään muuta ei voida tulla kommentoimaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos pidät blogia ihan itseäsi varten, niin miksi ihmeessä se on julkinen? Kai ymmärrät, että sun blogin voi löytää kuka tahansa ja lukea täältä juttuja susta. Itseäni sattui vain kiinnostamaan, että mikä tuo sun äitijuttu on, ja tuskin olen ainoa.. Mun mielestä jos kirjotat tommosta näinkin julkiseen paikkaan, niin voisit valottaa asioita hieman lisää, tai ainakin olla vetämättä itse sitä herne-maissi-paprika -pussia nenukkiin. :)

      Poista
    2. Anonyymi: Missä vaiheessa Tini veti herneet nenukkiin, ihan asiallisesti sanoi (ja miks matkit käyttämällä kyseistä sanavalintaa) :D Kuten Tini sanoi aina saa kysyä, mutta ei aina tarvitse vastaa ei kaikesta tarvitse avautua tuntemattomille, jos tini vain ns "raotti" asiaa, ei tarvitse kokonaan kertoa! :)

      Poista
  5. Olen täysin samoilla linjolla tämän yhen anonyymin kanssa. En itsekkään käsitä tuollaista että jostain asiasta pitää sanoa, mutta silti ei kerro sitä kokonaan.. Tosi lapsellista ja huomion hakuista. Jos itse pitäisin blogia, en varmasti sanoisi mitään asioita mitä en halua kertoa kaikille. Nyt on varmaan sitten kiva kun kaikki tietää että joku juttu on ja sitten lähtee juorui ja huhuu kiertää, kun ihmiset arvailee. Ja miks Tini ei itse vastaile näihin vaan joku randomkrista tulee pätee tänne :D "miks matkit käyttämällä kyseistä sanavalintaa" No miksköhän? :D Veikkaan et sit et se on vitun tyhmän kuulonen sanonta ja halus ns. ärsyttää. Ja ei tää anonyymikään mun mielest hirveen suuttuneelta kuulosta?

    VastaaPoista
  6. "random" Krista sattuu olemaan mun hyvä ystävä :) Jospa vaan kaikki annetaan olla ja keskitytään ihan omiin juttuihimme, niin miä ainakin aijon tehä. Get over it.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!