torstai 16. helmikuuta 2012

antibioottikuurilla

Hellou!

Tämän hetken kuulumiset tiivistyy otsikkoon. Tiistai-iltana mulla nous kuume, silloin sitä oli 37 astetta. Eilen aamulla kuume olikin kivunnut jo huippulukemiin, 39! Olin varma että kuolen siihen paikkaan, okei vähä liioteltua onhan mulla ennenkin ollut kuumetta ja enemmän kuin 39 :D Mutta voi sitä turhautumisen määrää, mun täytyy olla töistä pois koko loppuviikko ja parhaintahan on se, että mun täytyy tehä tunnit joskus muulloin...onneksi sain eilen lääkäriajan ja kuurin, apteekki oli täynnä mummoja, jotka tietysti jäivät rupattelemaan farmaseuttien kanssa. Ite hytisin ja istuin penkillä ja manasin ne alimpaan helvettiin :D

Mulla alkoi siis maanantaina kahen kuukauden työssäoppiminen Rauhalahdessa, ja oon tykänny olla siellä! Ohjaajat on mukavia ja tekemistä riittää (ois ihan mahtavaa jos voisin olla siellä nyt...). Oon miettiny että mitä ihmettä oon tehny ansaitakseni tän kauheen taudin. Täytyy yrittää sopia ohjaajien kanssa, että voisin tehdä ens viikolla pitkiä vuoroja, että saan tekemättömät tunnit tehdyksi.

Ei nyt muuta, hikoilen koko ajan ku pien sika vaikka kuume ei kuitenkaan tunnu lähtevän millään :D Oon taas kerran aika uskomaton tapaus...
Pysykää terveinä!

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi!