keskiviikko 1. helmikuuta 2012

river flows in you

Moikka moi!

Ja anteeksi hiljaiselo, oon ollu nyt vapaapäivillä ja istunut siis vain kotona, joten mullistavia kertomuksia ei ole luvassa :D

Eilinen päivä oli paniikki-vapaapäivä. Alotin heti aamusta kääntämään yhtä esitelmää enkuks, hönkäsin koululle ihan hyvää hyvyyttäni tekemään tehtäviä, koska mun kone ei suostu välillä avaamaan jotain tiedostoja. Mun piti ladata bussikortti, ja ku kävin nostamassa rahaa niin järkytyin..mihin mun kaikki rahat on taas hävinny?? :( Tomerana laskin pakolliset maksut ja laskut yhteen, ja totesin että mulla on loppuviikoks n. 15€ käyttörahaa (siis ruokaan ja tupakkaaki ois kiva saada)...no joo. Siis aamusta asti mun päivä oli ihan pyllystä. Rehkin yli tunnin koulun kirjaston koneella, mutta sain sentään tehtäviä tehdyks ja palautin ne jopa ajoissa!

Kotiin ku pääsin, söin ja jatkoin sitä kääntämisoperaatiota, melkein kaks tuntia siinä vierähti. Siis tehtävähän ois hyvin yksinkertainen, jos käännetävä esitelmä ei olis hiihtämisestä kertovaa matskua :) Mutta kun se oli ja oli myös hyvin mielenkiintosta keksiä uusia enkunkielisiä termejä :DD

Kohta keitän kahvia ja nautiskelen berliininmunkin, nam nam <3 Sen jälkeen luen huomiseen anniskelupassikokeeseen ja illalla meen istumaan Alisalle iltaa,
hejsan!

ps. anteeksi kun ei ole kuvia :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!