lauantai 18. helmikuuta 2012

hold my hand, let's chase the sun

Moikka moi!

Tänään tuntuu vihdoin että oon selättäny inhottavan taudin ja elämä alkaa voittaa, jess! Havahduin tänään myös karuun totuuteen: tää kämppä kaipas vähän siivousta :D En sentään alkanut imuroimaan tai mitään sen suurempaa, vähä järjestelin paikkoja. Kyllä taas kelpaa :) Tein myös hyökkäyksen vaatekaappiini, hahah so long sotku ja turhat vaatteet!

Tästä lähettiin:

ja tähän päädyttiin:

Näille rievuille sanoin näkemiin:

HUH!

Eksyin vahingossa taas veikkauksen sivuille. Tarkotus oli siirtää se 10€ mun pelitilille, että laitan pari riviä lottoa..mutta kuinkas sitten kävikään :D Pelasin loppurahat! Että oon tyhmä...Oon aina ollu sitä mieltä, että ihminen on heikko jos ei osaa lopettaa ajoissa ja jos iteki tietää olevansa koukussa, täytyy osata lopettaa ajoissa. Eihän tää nyt ois mitään jos ois eka kerta ku näin kävis. Mun täytyy varmaa hommata joku pelikielto sinne ja piilottaa pankkitunnukset. Argh.

Perjantaina ois tarkotus lähtä Kotkaan viikonlopuksi. Tajusin että eihän mulla oikein oo rahaa junalippuihin, ku syödäki pitäis. Jos vaikka voitan 11 miljoonaa, ni pääsisin sinne Kotkaan (ahahah, kävisin hakemassa pari kaveria Kotkasta ja lähdettäis matkalle!). Oon muutenkin tänään fiilistellyt hyviä bailubiisejä ja muistellut baari-iltoja ja ihania ystäviäni, mulla on teitä kauhee ikävä!

Loppuilta menee tässä koneella istuen ja Putousta ja Lottoa jännittäessä,
pitäkää hauska lauantai, kamut! :)

2 kommenttia:

  1. Meilläkin sinua ikävä <3 <3 miäki sain vaatekaapin siivottuu <3 :) Soitellaan rakkaus <3 <3 <3

    VastaaPoista
  2. Sulla on tunnustus mun blogissa ;) <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!