maanantai 21. marraskuuta 2011

jauhonaamainen kanoottikoipi

Heissan! :)

Talvi tuli yhtäkkiä, yön aikana oli satanu lunta ihan kivasti. Elikkäs ihan hyvään aikaan mietin tota mun talvikenkäongelmaa, koska tänään ne kanootit pääsivät ulkoilemaan:


Eihän ne niin pahalta näytä...? Huomenna ajattelin suunnata cittariin katselemaan kenkiä!

Tänään mulla alko koulu vasta puol yheltä, joten oli runsaasti aikaa hengailla kotona yms. Odotteluksihan se meni, koska olin laittanu herätyksen kaheksaksi, etten sotke mun unirytmiä pahasti (Jos koulu alkaa kasilta, mun täytyy herätä 15 yli viis, ugh..). Tällaset vaatteet puin päälleni:

Meitsi ilman laseja! muahah.

Kun viimein tulin kotiin, kävin kaupassa ostamassa salaattitarpeet ja tein itelleni iiiison kulhon feta-tonnikala-tomaatti-salaatti-kurkku salaattia, ja ostin myös valkosipulisalaatinkastiketta, NAA-AM! <3 class="separator" data-blogger-escaped-div="" style="clear: both; text-align: center;">


I'm lovin' it!

Olin aamulla meikannu naamani ihan normaalisti, ja illalla syönnin jälkeen rupesin kattelemaan naamaani vähän lähempää, ja hui hitto! Kylmä ulkoilma ja kuiva, lämmin sisäilma olivat tehneet tehtävänsä ja päättivät samalla muistuttaa miksi talvi on ihanaa aikaa iholle...ihanku oisin sirotellu naamaani pari desiä jauhoja!!! KÄÄÄÄK! Iho oli siis kuivunu kammottavan näköseksi, ja päätin keksiä jonkun kotitekoisen ratkaisun. Tottakai siis rasvaan naamani aamuin illoin apteekin kosteuttavalla perusvoiteella, mutta aina sellasetkaan mömmöt ei riitä...

Keksin sotkea toista apteekin erittäin rasvapitoista kosteusvoidetta ja Herbinan kasvojenkuorintavoidetta keskenään, ja niistä syntyi aika oiva kosteuttava kasvonaamio!


Ja hyvältä tuntuu iho nytten, kun kävin suihkussa ja laitoin kunnon kerroksen rasvaa naamaan. Inhottava talvi!

Loppuilta menee palloillessa ja miettien, mitä tekemistä keksisin, hmm...
kauniita unia! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!