tiistai 11. lokakuuta 2011

aika kiva ylläri!

Heiij! :)

Koin iloisen yllätyksen sunnuntai-iltana, kun Krista soitti mulle ja ilmotti että oon voittanu Revitalashin arvonnassa ripsihoitoaineen :)Ja sen verran oon lukenu ihmisten kokemuksia tuotteesta, että omat odotukset on aika korkealla! Sunnuntaina laitoin niille myöhään illalla mun osotetiedot, ja tänään paketti odotti oven takana ku tulin kotiin :) Eli aika nopeeta toimintaa!


Jippii, alotan heti tänään kokeilun ja varmasti kerron sitten ajan kuluessa että mitä mieltä olen :)

Mutta, ei nyt muuta. Koulua pitäis malttaa vielä kolme päivää käydä, ennenku on perjantai ja alkaa syysloma! AA miten maltan, kertokaapa se! Lauantaista on tulossa ihan huippupäivä! <3 class="separator" data-blogger-escaped-div="" style="clear: both; text-align: center;">


1 kommentti:

  1. Käytät tot sit niin usein kun voit! haluun tietää toimiiko oikeesti"

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!