tiistai 11. joulukuuta 2012

sinne tänne tonne

Morjestaa!

Mitenköhän mun nuppi kestää joululoman Kotkassa, viime viikolla olin siellä ruhtinaalliset viis päivää ja silti meinas pää levitä atomeiksi. Se paikka on välillä niin raivostuttavan ja jos joku edes vihjaa mulle enää muutosta takasin sinne, niin...mut ehkä lauantaina mulla oli joku kiukkupäivä tai jotain. Tai en tiiä, käytiin kuitenkin kummeilla syömässä ja sain paljon kivoja tavaroita (pöytäliinoja, lakanoita, valkosipulinpuristimen yms.) ja erilaisia pesuaineita ja kasvotuotteita, kun mun kummitäti myy niitä. Oon ihan superonnellinen uusista jutuista! Perjantaina käytiin Iitun kanssa shoppailemassa sen ylioppilaskuvauksen jälkeen, ostin pari uutta perustoppia, perus valkoisen pitkähihasen, alusvaatteita, kosmetiikkaa ja muuta kivaa.

Mutta tosiaan, keskiviikkona oli mun pikkusiskon ylioppilasjuhlat. Juhlat oli tosi kivat, näin paljon sukulaisia kerralla ja meillä oli kiva loppuilta/yö sisarusten kesken!






Juhlat pidettiin tottuneesti meillä, ja oli ihanaa nähdä Kassua ja Voittoa pitkästä aikaa! Mulla on ollu mun pikkuvelipuolta ja veljen poikaa kova ikävä, onneks Voitto jäi isänsä kanssa pariksi päiväksi niin sain leikkiä Voiton kanssa ihan yllin kyllin :)

Paluu arkeen on ollu kovaa ja väsyttävää, eilen pääsin vasta puol seittemältä kotiin kun jäätiin koristelemaan muutaman luokkalaisen kanssa koulua lauantaita varten, silloin koululla on Avoimet ovet. Tänään jatkettiin parin ekan tunnin jälkeen sitä, ja lähdettiin Leväsen palvelutalolle. Siellä muu luokka järjesti pikkujoulut vertaisohjaajille. Oli ihanaa olla rauhassa taka-alalla ja kuvata muita, tip-tap -leikin alkaessa luikin vessaan pakoon, ettei tarvinnu mennä piirii muiden kanssa leikkimään :DD

AA jahas jahas, kuvatila loppui...seuraavaksi tätä ongelmaa ratkomaan : DD Kyllä illan voi näinkin viettää..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!