keskiviikko 18. syyskuuta 2013

rakkaustuotteita

 Parvekkeella on vihdoin pöytä, Ikeasta

 Ja en voinut vastustaa tätä muovista pensasta ja ruukkua, Ikeasta myöskin

Lauantailta, "party hard" koska pilli


Tää kuva on viime viikolta, kun olin vielä terve. Siis fyysisesti, heh. Tää viikko onki menny aika lailla sairastaessa, mutta koska oon suht voimissain ja kuumettakaan ei ole ollut, alotin tänään työssäoppimisen keskustan asukastuvalla. Tykkäsin ihan tosi paljon ekasta päivästä, eli tästä on kiva sit jatkaa huomenna.

Kesän mittaan ja nyt viime aikoina oon löytänyt ihanaa kosmetiikkaa ja paljon muuta. Pakko jakaa tää onnellisuus myös teille :D


Loreal False Lash Architect -ripsiväri, mulla löytyy toi oikein, oikein mustana. Yhtä hyvä kuin saman sarjan Telescopic.
We Care Icon Matt Wear Long-lasting makeup -meikkivoide. WCI on yksi mun ehdoton lempparimerkki, ja tää meikkivoide tekee kaiken mitä pitääkin. Levittyy, kestää ja peittää hyvin. Vihdoin oon löytäny sen mitä oon vuosikausia etsiny ja kuinka monta euroa oon tukenu joihinki ihan huonoihin meikkivoiteisiin, mutta ne ajat on ohi.
WCI Perfect Cover -valokynä. Tää on mun ensimmäinen valokynäni koskaan, käyttö vaatii ehkä vielä pientä perehtymistä mutta ajaa asiansa loistavasti!
Rimmel Match Perfection -poskipuna. Tätä saa kahdessa sävyssä, ja koska en oo ikinä ennen omistanu poskipunaa(kaan), niin päätin alottaa neutraalista 1 sävystä. Mun silmään tästä ei mitenkään huomattavasti tule punaa, mutta silleen sopivasti. Arkikäytössä on ja pysyy!


Kesällä päätin törsätä ja ostin Lumenen, suht hintavat silmänympärystuotteet. Sarja on Vitamin C+, toinen on heleyttävä voide ja toinen, pienempi puteli on turvotusta vastaan taisteleva seerumi. Täytyy myöntää etten oo huomannu mitään suurehkoa muutosta mun kolmen kilon vakio-silmäpusseissa ja tummissa silmänalusissa. Plussaa on se, että kyllä tuo voide kuitenki heleyttää.
WCI Face Night Cream, Perfect Moisture tuoksuu ihanalta, imeytyy kivasti, kosteuttaa todella ja vielä rauhottaa mun ihoa pitkän päivän jälkeen.
Aco Fresh -deodorantti...kaikki mitä nainen haluaa: Tuoksuu hyvältä, pitää kainalot kuivina ja hajuttomina ja imeytyy hetkessä.
Nivea Mattifying Day Care -voide rasvoittuvalle ja sekaiholle. Tuoksu raikas, pitää kiiltoa kurissa ja imeytyy nopeasti.

Nää kaikki rakkaudet helpottavat mun arkea joka ikinen päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!