lauantai 22. syyskuuta 2012

re(i)ssaan taas

Moikka moi!

Oon ollu taas aika hiljainen blogirintamalla, mutta nyt taas päivittelen kuulumisia, jea!
Olin siis Kotkassa mini vacationilla, tässä nyt ensin kuvia sieltä. Kuvia on todella vähän (eli öö kaks? :D), koska en oikeastaan tehnyt siellä mitään kovin jännää :D

pupu ja miä

mun pikkuveljen ja sen tyttöystävän kääpiöpinseri Pontso, ihana!

Kotkassa hengailin vaan perheen ja kavereiden kanssa, enkä käyny ees missään kreisibailaamassa. Aika jännä juttu oikeastaan.

Kotiin kun tultiin, halusin vaihtaa vähän makkarin järjestystä. Tää oli siis pakko toteuttaa kello kymmeneltä illalla :D Että sori vaan naapurit!


köyhän opiskelijan yöpöytä...

Huomenna ois lähtö Puolaan. Tottakai oon jättäny kaikki hommat tälle päivälle, mun täytyy opetella opastus Lazienki-puistosta ja pakata, aamulla ennen kaheksaa Kaisa hakee mut ja siitä haetaan sitten Paula ja lähdetään ajelemaan kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää, huiiii. Joten loppupäivän kulutanki näinkin innostavien lappujen parissa ja matkalaukun pakkaan jälleen kerran. Odottavan aika on pitkä...


Seuraavat kuulumiset sitten Varsovan reissun jälkeen, pitäkäähän ittenne naisina!
See you soon!

ps. Anna, sovitaanko että se lausutaan Chöpään? Koska munki täytyy kertoa siitä hepusta muutama sananen :D

2 kommenttia:

  1. Hahah, joo sovitaan vaan. Jos se on siltikin väärin niin ollaan sitten yhessä väärässä. :DD

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!