lauantai 5. toukokuuta 2012

hello yellow

Heiiips! :)

Tässä aamukahvia hörpin ja koitan pysyä nahoissani. Soittivat sieltä La Majacasta klo 12, että haluavat mut töihin kesäksi! Jesss! Vielä vähän epäselvää on se, millasia vuoroja mulle laitetaan mutta...hyvältä näyttää, Kotkaan kesäksi :))

Mulla oli eilen päällä Kristalta saatu keltainen toppi, ihana väriläiskä! En tietenkään heilunut pelkässä topissa, koska a) täällä on kylmä b) se on vähän liian iso



Oon vahvasti sitä mieltä, että haluan hankkia piilarit. Mulla oli ne viimeksi kesällä öööh...? Sinä kesänä ku pääsin ripille (=eli kaaauuan aikaa sitten). Tahdon ne!





Kuvat siis eiliseltä, ihana aurinko! Tänään sataakin sitten vetää/räntää...

Eilen ku tulin koulusta kotiin, niin päätin nukkua päikkärit koska illalla menin Saralle ja Nipsulle kattomaan peliä! Nukuinki sitten yhdestä varttia vaille viiteen :D Vitsi että se olo mikä tulee, ku oot nukkunu monen tunnin päikkärit...Mutta oli kiva ilta :)

Päivä 22 – Tämä järkyttää minua

Kaikki eläinrääkkäysjutut, varsinkin jos vaikka jossain elokuvassa koiralle tapahtuu jotain kauheeta. Yleensäkin kaikki pahat ihmiset, jotka jollain veriteollaan haluaa saada ihmiset pohtimaan asioita. Se, jos lapsia kuolee jossain onnettomuudessa yms. Se, että liian nuorena hankitaan lapsi/lapsia (tämäkin tietysti on kiinni ihan ihmisestä ja luonteesta, mutta ite oon ainakin sitä mieltä että lapsi on tervetullut maailmaan kun sillä on rakastavat vanhemmat, jotka eivät hölmöile ja on oikeasti hyvä taloudellinen tilanne. Vaikka rahalla ei lasta kasvateta sitä kuitenkin tarvitaan ja paljon.). Ainakin nämä asiat tulivat heti mieleen.

Tänään ois hyvä siivota pitkästä aikaa...pyykit kerkesin jo laittaa koneeseen pyörimään. Jos vaikka reipastuis ja tekisi rästissä olevia hommia alta pois!

Kivaa lauantaina! :)

2 kommenttia:

  1. ihana sinä <3 Sulle sopii toi, tosin se oli mulleki iso, ni sulle VIEL ISOMPI :DD toi sormus on kiva kans <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!